Вівторок, 17.09.2019, 03:51Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Наші випускники [5]
Новина сайта [462]
випускники 2011-2012 [0]
Випускники 2012-2013 [0]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наші вчителі




Паспорт педагогічного колективу:
Всього: 59 учителів.
З них:
вчителів-методистів – 2 (3.3%)
спеціалістів вищої категорії – 27 (46%);
спеціалістів І категорії – 22 (37%);
спеціалістів ІІ категорії – 4 (7%);
спеціалістів – 6 (10%).
Директор – Жорницька Тетяна Василівна, «Відмінник освіти України», спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

У школі працюють методичні об'єднання:
- вчителів української мови
- вчителів зарубіжної літератури
- вчителів математики
- вчителів англійської мови
- вчителів трудового навчання
- вчителів фізкультури
- вчителів природничих наук
- вчителів історії
- вчителів початкових класів

Педагогічний колектив
  Ключовим питанням модернізації школи є введення нового змісту освіти, інноваційних технологій навчання, державного стандарту середньої школи, якісний рівень знань, умінь та навичок учнів.
  
Побудова моделі нової школи залежить від рівня професійної культури педагогів, вміння продукувати перспективні ідеї, реалізувати їх у практичній діяльності. Це вимагає переосмислення стрижневих підходів, які визначатимуть змістові, технологічні й управлінські домінанти навчально-виховного процесу, спрямованого наплекання дитини як архітектора і творця свого життя,
  У 2010-2011 навчальному році педагогічний колектив школи працює над удосконаленням навчально-виховного процесу, як того вимагають Закон України „Про освіту”, Закон України „Про загальну середню. освіту”, Державна національна програма „Освіта. Україна ХХІ століття”, Статут школи.
  Сучасна школа має спрямовано проектувати розвиток особистості дитини. Потрібно здійснити цілісне й системне забезпечення навчально-виховного процесу у школі, яке б охоплювало всі ланки державної і суспільної освіти.
  
Аналіз з державної підсумкової атестації за 2009-2010 навчальний рік, підсумки навчально-виховної роботи результативності ЗНО свідчать, що педагогічний колектив школи домагається виконання вимог навчальних програм щодо засвоєння учнями відповідного рівня знань і умінь з навчальних предметів, розвитку їхнього мислення, формування вмінь самостійно поповнювати знання і застосовувати їх на практиці.
  Із 66 випускника школи Ш ступеня
Золотою медалю нагороджено 13 учнів, срібними медалями – 3 учні, що становить 24%.У вищих навчальних закладах ІУ рівня акредитації навчаються 53 учні, що становить 80%, у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівня акретидації навчається 10 учнів, що становить 15%, трудовлаштовані на роботу 1учень, що становить 1,5%.
   Із 52 випускників ІІ ступеня продовжують навчання у школі 42 учня, що становить 81%, у коледжах – 7 учнів, що становить 13%.
  Підсумкові тематичні роботи показали, що рівень знань учнів в цілому достатній. 2009-2010 навчальний рік закінчили 400 учнів і з них
високий рівень успішності мають 51 учень, що становить 13%, достатній рівень – 114 учнів, що становить 28,5%, середній рівень – 143 учні, що становить 36%.
  На сучасному етапі роботи школи великого значення набувають зорієнтовані технології та моделі навчання. У школі створені умови для реалізації
особистісно- орієнтованого навчання та виховання учнів.
  Усю роботу в школі в 2010-2011 навчальному році продовжувати будувати на принципах гуманізму, демократизму, єдності освітньої
діяльності та життя дітей.
Педагогічний колектив спрямовує роботу по удосконаленню таких основних питань:
- створення системи моніторингу якості освіти, забезпечивши умови для підготовки випускників шкіл до проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень;
- забезпечення переходу 9-х класів на новий зміст освіти, створення в новому навчальному році умов для здобуття якісної освіти;
- забезпечення ефективного використання інформаційно-комунікативних технологій в навчальному процесі, мережі „Інтернет”;
- розроблення програми цільової перепідготовки педагогічних працівників школи з питань використання комп’ютерних технологій в
рамках програми Jntel;
- реформування роботи шкільної бібліотеки в інформаційно-освітній і культурний центр школи;
- підвищення якості профільного навчання учнів школи;
- забезпечення створення системи допрофільної підготовки шляхом психолого-педагогічного діагностування, налагодження дієвої діагностики навчальних досягнень, вивчення професійних інтересів і якостей учнів, забезпечення наступності до профільного і профільного навчання;
- застосування мультимедійних технологій на уроках;
- забезпечення здобуття учнями обов’язкової середньої освіти;
- врахування особливостей навчальної діяльності, її змісту, структури;
- забезпечення цілісного психолого-дидактичного проектування, процесу диференціації навчання;
- закладання фундаменту всебічного і гармонійного розвитку особистості з глибоко усвідомленою громадянською та соціальною позицією, системою наукових знань, відданості інтересам Української держави;
- виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві;
- забезпечення зростання професійної майстерності вчителя;
- організація заходів щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
Проблема школи:„Оволодіння ефективними педагогічними технологіями і впровадження нових технологій у навчально-виховний процес”.Відповідно для успішного впровадження, вивчення, застосування даної проблеми у педагогічному колективі школи працюють такі творчі групи:
1. Реалізація групових та індивідуальних форм навчання як передумова підвищення якості навчально-виховного процесу.
2. Концентроване навчання на уроках хімії в 7-8-х класах.
3. Проектні технології у навчально-виховному процесі.
4. Запровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес.
5. Інтерактивні форми і методи роботи у навчально-виховному процесі на уроках гуманітарного циклу
Форми та методи роботи педагогічного колективу:
уроки різних типів;
години спілкування;
заняття в клубах;
тренінги;
«круглі столи»;
спільні з батьками заходи;
консультаційні пункти;
діяльність органів учнівського самоврядування;
інтелектуальні та розвивальні ігри;
гуртки та клуби за інтересами;
конференції, диспути, дискусії;
дні відкритих дверей;
відеолекторії;
батьківські збори;
фестивалі соціальної реклами;
моніторинг;
просвітницькі акції;
колективна творча справа;
шкільні газети;
журнали, газетні колажі.
заняття в секціях і гуртках;
спортивні свята;
олімпіади;
спортивно-оздоровчі заходи в режимі дня (фізкультхвилин-ки, фізкультпаузи,
рухливі перерви);
виготовлення наглядної та інформаційної агітації щодо попередження
захворювань і шкідливих звичок;
екскурсії природничого та краєзнавчого напрямку.
Вдале поєднання пізнання і здорового дозвілля.






Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів