Вівторок, 17.09.2019, 03:48Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Наші випускники [5]
Новина сайта [462]
випускники 2011-2012 [0]
Випускники 2012-2013 [0]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бібліотекарам


Бібліотекарям      Бібліотечний урок 

Тема.          Дитяча бібліотека та її відділи.

 

Мета:      Знайомити читачів з історією книги, з загальними відомостями про бібліотеку. Вчити їх цікавитися книжками, прищеплювати бажання читати.

 

Обладнання:   Набір бібліотечних книжок.

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.  Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Слово вчителя.

1. Відгадування загадок:

                Тиша тут, не дискотека,

Дім для книг … (Бібліотека)

 

Дуже я потрібна всім –

І дорослим і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.       (Книга)

 

Завжди можу стати в пригоді

Моїх вам порад не злічить,

І кажуть про мене в народі:

«Мовчить, а сто дурнів навчить»     (Книга)

 

Хто ж ти такая

В світі щаслива,

Мудра правдива

І жартівлива?         (Книга)

 

Часом захоче –

Правди навчає;

Іноді бреше,

Всіх звеселяє.           (Книга)

 

 − Сьогодні  буде йти мова про бібліотеку. Що ви знаєте про бібліотеку?  (Варіанти відповідей дітей)

Слово вчителя.

1. Екскурс в історію виникнення бібліотеки.

Першою бібліотекою в Україні була бібліотека при Київському Софіївському

соборі, заснована в 1037 року київським князем Ярославом Мудрим. У ній зберігалася 850 томів рукописних творів.

     Першою друкованою книгою в Україні вважають «Апостол», яку першодрукар Іван Федоров виготовив у Львові 1574 року.

    Перша в Україні спеціалізована бібліотека для дітей була заснована 1909р. в Києві бібліотекарем-педагогом  Дорою Доброю (сьогодні це Київська обласна бібліотека для дітей).

     Державна бібліотека України для дітей заснована 1967р. Сьогодні у ній міститься майже 500000 книг.

     А зараз ви узнаєте історію виникнення нашої шкільної бібліотеки.

    Разом із заснуванням школи було створено бібліотеку. Перша шкільна бібліотека знаходилась в колишньому Будинку творчості в підвальному приміщені.

   Книг налічувалось мало , але з кожним роком кількість книг зростала. З будівництвом нової школи було виділено в ній і приміщення бібліотеки. Воно знаходилося на першому поверсі школи. Проходили роки, книг до бібліотеки надходило все більше і більше. Саме більше книг надійшло протягом 1960 року, їх кількість становила 2,5 тисячі примірників. В основному це була художня література. В тому числі багато надійшло різних словників і енциклопедій.

   В нашій бібліотеці є такі цінні книги, як « Большая  Советская Энцыклопедия» в 47 томах.

 І знову ж таки приміщення бібліотеки стає мале.

 Так в 1993 році бібліотеку було перенесено в нове приміщення. Згодом і воно стає замале, книги не поміщалися на стелажах, не було де оформити тематичні виставки, не було вільного підходу до книг.

 В 2000 році виділено нове приміщення для бібліотеки. Приміщення велике, світле, з читальним залом і книгосховищем.

 Площа бібліотеки на даний час 80 метрів квадратних, читального залу -20 метрів квадратних, книгосховища - 20 метрів квадратних.

 В 2005 році виділено ще одне приміщення для бібліотеки. Це приміщення невелике. Воно знаходиться на першому поверсі початкової школи. Один раз на тиждень діти 1-4 класів мають змогу прийти до шкільної бібліотеки і почитати книги

 

Бібліотечне лото

 

1.     Про що повинен пам’ятати читач, коли користується картотеками?

                                                                   (Прохання «Не виймати картки»).

 

2.     Документ, в якому зафіксовані повні відомості про читача.

                                                                                                      (Формуляр).

 

3.     Як відрізнити картки алфавітного та систематичного каталогу?

                                                                            (На зворотній стороні картки

                                                    алфавітного каталогу пишеться інвентарний

                                                    номер, на картках систематичного каталогу –

                                                                              додатковий поличний індекс).

 

4.     Хто був першим засновником бібліотек України?

                                                                                                (Ярослав Мудрий).

 

5.     Яку поему у віршах написала Л. Костенко?

                                                                                                   (Маруся Чурай).

 

6.     Назвіть авторів і твори, де висвітлено образ гетьмана І. Мазепи.

                                                                 (В. Сосюра «Мазепа»; П. Липа «Іван

                                                              Мазепа»; Б. Лепкий «Полтава», «З-під

                                                              Полтави до Бендер», «Мотря»;

                                                                                         О. Пушкін «Полтава»).

 

7.     Хто написав перший український історичний роман?

                                                                                     (П. Куліш  «Чорна рада»).

 

8.     Хто автор збірки «Лебеді материнства»?

                                                                                                          (В. Симоненко).

 

9.      Хто автор рядків:

« … Страшні слова, поки вони мовчать,

Коли вони зненацька причаїлись,

Коли не знаєш, з чого їх почать,

Бо всі слова уже були чиїмись»

                                                                     (Л. Костенко).


ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

·        Які ви книги знаєте?

·        Звідки ці слова, хто автор :

                                    « Стоять осінні клени

                                       У барвах золотих

                                       І дивляться на мене,

                                       А я дивлюсь на них.»

                                                                          (Г. П. Бойко).

 

«Посадила я сестричку

На стілець,

Показала, як тримати

Олівець.»

                         (Г. П. Бойко).

 

Діти читають власні вірші, оповідання.

 

V.  Висновок уроку.

   Сьогодні на уроці ми познайомилися з історією книги, загальними відомостями про бібліотеку.

 

Бібліотечний урок 

Тема.         Як писати відгук на прочитану книгу.

 

Мета:    Вчити учнів писати відгуки на прочитані книжки. Розвивати їх уяву фантазію. Прищеплювати бажання читати, аналізувати прочитане, відбирати головне, корисне. Привчати до охайності, розвивати культуру мовлення, письма.

 

Обладнання:  Зразки відгуків.

 

Хід уроку

 

І.  Організація учнів до уроку. Оголошення теми і мети уроку.

─  Діти, усі ви читачі. У кожного з вас є улюблені твори, автори. Буває, що прочитаєш якесь оповідання і не можеш забути його.

    Хочеться комусь переказати, поділитися думками.

    Для цього у бібліотеках і існує книга відгуків.

    Сьогодні ми з вами будемо вчитися складати і записувати відгуки про прочитані твори.

     Розгляд книжкової виставки.

─  Яку назву може мати наша виставка? (До дня народження                            В. Сухомлинського).

─ Що ви знаєте про автора?

─ Які його твори вас найбільше цікавлять?

Виберіть одне з оповідань письменника, перечитайте, складіть план до прочитаного і попробуйте поділитися своїми думками щодо прочитаного.

 

ІІ. Аналіз і обговорення прочитаного.  

   Бесіда спрямовується на формування вмінь у дітей розуміти головне і зробити висновки.

   Наприклад: оповідання Сухомлинського «Сьома дочка».

Бібліотекар читає оповідання «Сьома дочка».

─ А які ще оповідання Сухомлинського про відношення дітей до дорослих ви читали?  («Сини»…).

─ А ще які твори про добрі і цікаві твори дітей ви знайшли у книгах                  В. Сухомлинського,?

─ А якою ви уявляєте собі людину, твори якого ви читали і слухали? (Демонстрування портрета В. Сухомлинського, екскурс в біографію).

 

ІІІ. Написання відгуків на прочитане оповідання.

─ Познайомтесь з примірним планом написання відгуків (на дошці плакат із зразком).

─ Попробуйте ще раз зробити усний відгук на свій прочитаний твір сусіду по парті.

─ А тепер запишіть свої відгуки на листках.

Нагадую, незабудьте передати у відгуках свої емоції та враження від прочитаного. Напишіть їх так, як велить вам ваше серце.

    Щоб, прочитавши ваш відгук, кожен хотів би перечитати цей твір.

 

IV. Підсумки уроку.

Захист відгуків. Відбір кращих відгуків. Відзначення переможців. Дозвіл записати кращі відгуки про прочитаний твір у книгу відгуків.


 

                          

Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів