П`ятниця, 20.09.2019, 19:03Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Наші випускники [5]
Новина сайта [462]
випускники 2011-2012 [0]
Випускники 2012-2013 [0]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наукові роботи


Наявність педагогічних працівників з почесними педагогічними
званнями та нагородами (за звітний період)

В школі працює:
16 відмінників освіти України – Івасюк Г.І., Жорницька Т.В., Гзоїм О.М., Гулько О.М., Крохмальна О.І., Максимчук М.Р., Вєнцов І.І., Гаврищук Л.Я., Федонюк О.С., Пузарецька Л.С., Дєментьєва Г.М., Березюк Л.О., Сянькова К.М., Камінська Л.П., Кравченко Н.М., Надольна Л.Й.
1 вчитель-методист – Мярковська Л.І.
16 старших вчителів – Жорницька Т.В.. Гулько О.М., Пузарецька Л.С.. Гаврищук Л.Я., Максимчук М.Р., Шиндерук Н.С., Надольна Л.Й., Вєнцов І.І., Березюк Л.О., Крохмальна О.І., Сянькова К.М., Федонюк О.С., Івасюк Г.І., Сірик С.В., Попель Л.В., Притуляк Н.В.
Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників
Кількісний і якісний склад педагогічних кадрів, матеріально-навчальна база школи майже відповідають вимогам сучасності щодо органічної інтеграції освіти і науки.
Стимулюючим фактором в даному питанні є націленість учнів на самовдосконалення себе як особистості через поєднання навчальної та науково-дослідницької роботи.
Організаційні та методичні заходи щодо планування науково-дослідницької роботи педкадрів здійснює заступник директора школи з навчально-виховної роботи Івасюк Г.І.
Основними напрямками науково-дослідницької роботи є:
- видання статей у педагогічній пресі;
- розробка уроків;
- запровадження інноваційних форм і методів роботи;
- педагогічний супровід підготовки обдарованих дітей до участі в МАН.
Планування системи даної роботи здійснюється на основі слідуючих критеріїв:
- усвідомлення професійної значущості науково-дослідницької
діяльності;
- прагнення до самовдосконалення, творчої самореалізації;
- необхідність взаємодії з громадськими організаціями;
- урахування взаємозалежності та взаємозумовленості різних форм організації науково-дослідницької діяльності (лекції, виступи, участь у наукових конференціях, районних методичних об’єднаннях).
Вчителька початкових класів Притуляк Н.В. підготувала інноваційну роботу за програмою „Крок за кроком” по темі: „Ранкова зустріч – як прийом особистісно-стимулюючого контакту з класом у програмі „Крок за кроком”.
Вчителька ОБЖД Сірик С.В. розробила серію уроків з даного предмета, які були представлені на Всеукраїнський огляд-конкурс „Панорама творчих уроків 2005 року” і нагороджена дипломом Благодійного форуму.
Основними показниками науково-методичної та дослідницької роботи школи є участь у ярмарці педагогічних ідей.
Активну участь беруть вчителі Максимчук М.Р., Надольна Л.Й., Чумак Л.М., Березюк Л.О., Притуляк Н.В., Сірик С.В., Панічева Л. В., Попель Л.В., Сеник О.В., Сеник О.Л., Бачинська Н. М., Надь М.В., Коломієць А.Л.
Вчителями української мови і літератури, зарубіжної літератури в практику урочної діяльності впроваджуються елементи інтерактивного навчання (Шиндерук Н.С., Максимчук М.Р., Пузарецька Л.С., Сірик С.В., Дєментьєва Г.М.).
Члени методичних об’єднань вчителів математики, фізики, інформатики застосовують особистісно-орієнтовану технологію навчання, яка передбачає індивідуальний підхід до кожної особистості в залежності від її здібностей(Березюк Л.О., Чумак Л.М., Панічева Л.В.) Частково впроваджуються елементи концентрованого навчання, зокрема на уроках хімїї в 7-х класах (вчителька Сеник О.В.).
Оновленню навчально-виховного процесу сприяє виконання нетрадиційних форм роботи як з учнями (робота в парах, уроки серед природи , рольові ігри, засідання літературного, історико-краєзнавчого гуртків) так із вчителями.
На базі школи досить часто проводяться районні семінари.
Інноваційні роботи вчителів предметників, які зайняли призові місця в районному конкурсі:
- Панічева Л.В. «Елементи цікавої фізики та домашній експерименті під час вивчення фізики", «Діагностування в початкових класах на уроках інформатики»,
- Сеник О.Л «Чистота довкілля. Охорона природи –
здоров'я поколінь»
- Сеник О.Л. велику увагу приділяє вивченню, захисту природи рідного краю тісно співпрацює з Летичівським лісгоспом, під його керівництвом у школі заложено дендропарк. Результативно працює МО вчителів історії (керівник Коломієць А.Л.) над проблемою удосконалення уроків історії та правознавства шляхом особистісно орієнтованого навчання, творчий розвиток учня.
- Коломієць А.Л."Мій мальовничий Летичів», «Пам'ять вічно жива» (до 65-річчя визволення Летичівщини від німецько-фашистських загарбників);
- Бачинська Н.М. "Метод проектів на уроках історії".
МО учителів математики працюють над вирішенням проблеми особистісно орієнтованого навчання шляхом узагальненням матеріалів:
- Надольна Л.Й. "Індивідуальний підхід при вивченні математики";
- Чумак Л.М. «Математична логіка та усна лічба в курсі математики середньої школи»;
- Березюк Л.О. «Організація самостійної роботи учнів на уроках математики».
Поєднанням освітніх завдань і формуванням духовності на уроках характеризуються вчителі зарубіжної літератури Пузарецька Л.С., Дементьєва.М., Мокшанцева М.П., Сірик С.В. і ними підготовлені роботи:
- Пузарецька Л.С. "Інтерактивні засоби, як органічна складова уроку";
- Дементьєва Г.М. «Інтерактивні форми і методи робрти на уроках зарубіжної літератури»;
- Мокшанцева М.П. "Активні форми викладання зарубіжної літератури", «Дослідницька робота учнів на уроках зарубіжної літератури, етики та образотворчого мистецтва;
- Сірик С.В. "Інтерактивні технології на уроках зарубіжної літератури", «Клуб «Планета здоров'я»».
Вчителі англійської мови успішно працюють над проблемою інтерактивних форм і методів навчання, створення проектів на уроках англійської мови.
- Крохмальна О.І. "Використання методів проектів на уроках англійської мови";
- Войченко А.В. "Використання ігрових форм роботи на уроках англійської мови";
- Гусар О.В. "Діалог – інтерактивна форма навчання на уроках англійської мови".
Вчителі української мови і літератури працюють над проблемою інтерактивних форм і методів роботи. На базі школи було проведено ряд семінарів для вчителів української мови і літератури району з проблеми інтеракції на уроках української мови і літератури.

Узагальнено досвід вчителів:
- Максимчук М.І. "Нові форми проведення уроків з української мови та літератури (парна і групова форми роботи)";
- Шиндерук Н.С. "Диктант для старших класів".
- Притуляк Н.В. «Співдружність, партнерство, співпраця школи та сім'ї за програмою «Крок за кроком»».
- Швець О.П. «Психолого-педагогічні умови адаптації першокласників до вступу у навчальні заклади»
- Попель Л.В. «Роль гри та ігрових ситуацій, як основних елементів нестандартних уроків навчання учнів молодших класів»
- Надь М.В. «Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися»
- Гулько О. М. «Клуб волонтерів товариства Червоного Хреста «Надія»»
- Жорницька Т.В. «З досвіду роботи клубу «Діалог»»
- Кондратюк Н.А. «Програма розвитку волонтерського руху в системі учнівського самоврядування Летичівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2
На базі школи постійно проводяться районні семінари, випереджувальні семінари, школи передового педагогічного досвіду для вчителів-предметників, заступників директорів шкіл.
У школі створено банк передового педагогічного досвіду, який дає можливість ефективно проводити основні методичні заходи.
Один із шляхів підвищення фахового рівня педагогічної майстерності є творчі звіти вчителів, що атестуються, які проходять в нетрадиційні формі.
Поширеною і ефективною формою науково-методичної роботи є взаємо відвідування уроків і позакласних заходів, спрямованих на обмін досвідом та колегіальну взаємодію в роботі.
Методична рада розглядає на своїх засіданнях важливі питання навчально-виховного процесу, обговорює плани роботи методичних об'єднань, методичних підрозділів, розглядає проблеми методичної майстерності, вивчення і втілення педагогічного досвіду, результативність втілення інновацій, про що свідчать протоколи засідань із чітко виробленими рекомендаціями. Тісно взаємодіє із педагогічною радою на основі спільно визначених завдань.
У системі внутрішкільної методичної роботи з наказом "Про підсумки науково-методичної роботи в школі" реалізувалися колективні, групові та індивідуальні форми роботи.
Серед колективних, варто виділити творчі майстерні педагогів,
постійно діючий семінар «Запровадження елементів особистісно орієнтованого навчанням», творчі групи, педагогічні читання.
Найефективнішою організаційною формою групової методичної ради в системі підвищення класифікації педагогічних кадрів школи є МО зо предметними циклами та інтересами. Їх керівниками створені оптимальні умови для обміну досвіду роботи, творчих дискусій , виконання практичних завдань. Зміст і напрямок діяльності об’єднань
визначає навчальним планом та програми. Важлива роль відводиться науково-теоретичній підготовці вчителів, яка дає можливість на високому рівні аналізувати свою педагогічну діяльність, розбирати зміст і методику нових програм, поглиблено вивчати методику викладання нових МАН, виробляти методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій в навчанні і виховані.


Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів