Вівторок, 17.09.2019, 03:54Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Наші випускники [5]
Новина сайта [462]
випускники 2011-2012 [0]
Випускники 2012-2013 [0]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нові технології


Впровадження інноваційних технологій у навчальний процес та організація науково-дослідницької та експериментальної роботи

Зміст інноваційної діяльності школи визначається основною ідеєю оновленого навчального, виховного процесу: „Виховуємо творчу особистість”. Він обгрунтовується метою, яка полягає в якісній зміні освіти та спрогнозована на позитивний очікуваний кінцевий результат.
Інноваційну підтримку інноваційної діяльності забезпечує шкільний методичний кабінет, який створив банк даних науково-методичної літератури, творчих робіт учнів.
Її основу складає слідуюча нормативно-правова база:

- Конституція України;
- Закони України „Про освіту”;
- «Про загальну середню освіту»;
- Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності;
- керівні документи з питань педагогіки та психології;
- шкільні нормативно-правові документи.
Крім того, в методичному кабінеті створено інформаційний простір, складовими якого є:
- педагогічні видання газети „Шкільний світ”, фахові журнали;
- Internet;
- журнали :«Директор школи» , «Завуч», «Все для вчителя»;
- власні методичні бібліотеки кожного вчителя-предметника.
Головною умовою практичної реалізації інноваційної діяльності є наявність високоосвічених кваліфікованих фахівців, здатних до творчої праці, професійного розвитку, мобільності в освоєнні та впровадженні новітніх технологій.
Сприятливими є соціокультурне середовище школи:
- музична школа;
- дошкільні навчальні заклади;
- ЦТДЮ, що дало можливість активізувати науково-дослідну та експериментальну роботу учнів у кількох напрямах: природничому (написання наукових робіт), екологічному, філологічному.
Перспективною є підтримка батьків щодо впровадження інновацій та бажання дітей до інтелектуального, фізичного та духовного вдосконалення .
Реалізація концепції особистісно-орієнтованого навчання спонукала до створення творчою групою ініціативних вчителів школи на чолі із Максимчук М.Р. структурної схеми інноваційно-пошукової діяльності, розвитку і саморозвитку особистості.

Застосування проектних технологій при вивченні англійської мови
_________________________________>Вчитель
Учні<______________________________
Етапи розробки



Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів