Вівторок, 17.09.2019, 03:40Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Наші випускники [5]
Новина сайта [462]
випускники 2011-2012 [0]
Випускники 2012-2013 [0]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Організація метод. роботи


Організація науково-методичної роботи

Завдання, принципи, структура


     У нинішній складний період розвитку та вдосконалення освіти сучасна школа вимагає реорганізації управлінської діяльності, вироблення нових підходів до технологічного забезпечення навчального процесу. Розв’язання цих проблем потребує створення умов, за яких кожний керівник школи, учитель міг найбільш повно розкрити свої здібності, талант, набути навичок дослідницької роботи, розвивати ініцітиву та здійснювати творчий пошук, використовувати досвід, наукові дослідження коллег.
Сьогодні професійна компетентність вчителя, відпрацювання власної системи роботи передбачає якісні зміни в його викладацькій діяльності і рівні професійної майстерності.
Безперечно, ствердженню педагога, розвиткові його творчості сприяє система післядипломної освіти, її орієнтація на особистість і вчителя; запити школи, інтелектуалізація процесу навчання і виховання.
Поділяючи думку педагогічної науки, вважаю, що шлях якісних змін змісту, форм і методів післядипломної освіти варто відпрацьовувати в індивідуальному вимірі навчального процесу, передусім за стратегією вчитель – особистість – школа – метод.кабінет. Це дає змогу реалізувати особистісно гуманістичну позицію, системне бажання педагогічної реальності, орієнтацією в предметній галузі, знання сучасних педагогічних технологій, інноваційного підходу. Важлива роль, звичайно, відводиться формуванню високої загальної і професійної культури педагога, його готовності до педагогічної творчості, вміння співпрацювати з учнями.
Процес організації добре продуманої, творчої, дієвої і результативної методичної роботи є одним із важливих аспектів управління педагогічним процесом, в основі якого – вдосконалення навчально – виховного процесу, поліпшення його методичного забезпечення, впровадження концепції навчання та виховання у національній системі освіти, проведення експериментальної роботи з актуальних проблем шкільної освіти, реалізація комплексних програм тощо.
Методична робота – це багатогранний і творчий процес, який складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої, колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогів щодо підвищення їх наукового і загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого – педагогічної підготовки, професійної майстерності.
Головні завдання методичної роботи:
• поглиблення, переосмислення, переорієнтація, трансформація раніше одержаних філософсько – педагогічних знань відповідно до концептуальних основ та принципів розвитку національної системи освіти, створення інноваційної освітньої системи;
• вивчення теорії й методики навчання і виховання, етнопедагогіки, психології, досягнень науки з певного фахового напряму, оволодіння сучасною методологією;
• упровадження в навчально – виховний процес новітніх теоретичних розробок, передового досвіду, сучасних педагогічних технологій;
• систематичне інформування педагогів про нові орієнтації щодо змісту й методики навчання і виховування, вивчання державно – нормативних документів про освіту;
• глибоке осмислення керівниками методичних об’єднань, творчих об’єднань учителів завдань, змісту, структури та організаційних основ реалізацій вимоги програм, посібників;
• вивчення стану навчальних досягнень учнів, рівня якості уміння, вихованості учню, виявлення труднощів у роботі;
• вивчення, узагальнення та пропаганда перспективного досвіду вчителів;
• вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого педагогічної науки;
• спонуканню і сприяння виробленню у педагогів бажання і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації й удосконалення педагогічної майстерності;
• активізація та всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них зацікавленості сучасними науковими ідеями, дослідницькою та експериментальною роботою;
• допомога у творчій розробці навчальних планів, програм з певного фахового напряму.

Завдання і зміст внутрішньо шкільної методичної роботи

• підвищення професійної майстерності кожного вчителя.
• збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів школи.
• діагностика і вивчення шляхів подолання труднощів учителів процесі навчально – виховної роботи.
• поглиблення методичної підготовки вчителів, активне впровадження в практику роботи досягнень і рекомендацій психолого – педагогічної науки.
• Стимулювання ініціативи творчості членів педколективу.


Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів