П`ятниця, 20.09.2019, 19:02Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Наші випускники [5]
Новина сайта [462]
випускники 2011-2012 [0]
Випускники 2012-2013 [0]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ресурси


Ресурси  Інформаційні технології в шкільній бібліотеці


            Бібліотека - структурний підрозділ освітнього закладу, покликане накопичувати, обробляти, зберігати і поширювати інформацію для забезпечення освітнього процесу інформацією та ресурсами. Крім цього функціями шкільної бібліотеки є сприяння загальному розвитку учнів, формування та вдосконалення інформаційної компетентності учасників освітнього простору, сприяння професійному розвитку педагогічних кадрів.

В умовах інформатизації школи і суспільства першочерговим завданням для шкільних бібліотек є впровадження в діяльність інформаційно-комунікаційних технологій, які допоможуть зробити бібліотеку більш доступною, привабливою та ефективною.

Це виводить на перший план такі завдання, як:

-                Накопичення, обробка, розповсюдження інформаційних ресурсів та матеріалів в різних форматах;

-                Ведення інформаційно-пошукових систем і бібліографічних баз даних, що дозволяють оперативно і повно знаходити необхідну інформацію;

-                Створення і поповнення баз даних з методики та освіти;

-                 Допомога учням і педагогам у визначенні ресурсів та використанні інформації;

-                Систематичне навчання учнів інформаційно-пошуково-аналітичної діяльності;

-                Виховання культурної і громадянської самосвідомості, допомога в соціалізації школярів, розвиток їх творчого потенціалу.

               Виходячи з цього, можна виділити три головні напрямки інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в діяльність                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       еки;

-                Автоматизація бібліотечних процесів;

-                Використання ІКТ для підвищення ефективності педагогічної діяльності шкільного бібліотекаря.

            У свою чергу, ці напрямки включають рівні, на основі яких можна систематизувати впровадження інформаційних технологій в діяльність шкільних бібліотек:

-                Розширення спектра бібліотечних послуг та надання доступу до електронних ресурсів;

-                Впровадження автоматизованих інформаційно-бібліотечних систем;

-                Накопичення і організація електронних ресурсів;

-                Створення власних цифрових ресурсів;

-                Створення та ведення сайтів/електронних бібліотек;

-                Використання технологій для просування книги та читання;

-                Формування інформаційної грамотності (навчання за допомогою технологій);

-                Інтеграція бібліотечних продуктів і послуг в інформаційно-освітній простір школи.

-                Розширення спектра бібліотечних послуг та надання доступу до електронних ресурсів.

Одним із завдань навчальної бібліотеки з інформаційного наповнення освітнього простору школи є накопичення і організація електронних ресурсів. Ця діяльність включає не тільки формування фондів мультимедіа матеріалів, а й пошук, збір, оцінку, систематизацію інтернет-ресурсів для його використання як в режимі on-line, так і в режимі локального доступу. Сьогодні все більша кількість бібліотек надають доступ до електронних ресурсів, як локальних, так і ресурсів мережі Інтернет.

Особливу важливість має проблема використання Інтернет-ресурсів школярами. У мережі є чимала кількість чудових інформаційних ресурсів, в тому числі, для супроводу освітнього процесу. Однак надлишок інформації, наявність недоброякісних, а часом і небезпечних матеріалів, роблять незамінною роль шкільної бібліотеки, одне із завдань якої полягає в тому, щоб фільтрувати, відбирати, систематизувати якісні ресурси для формування фондів електронних матеріалів, таких як:

- Бази даних;- Текстові матеріали;- Файлові архіви;- Мультимедіа-, аудіо-та відеоматеріали;- Графічні ілюстрації;- Навчальні комп'ютерні програми;

- Розвиваючі ігри;- Тестові завдання і т.д.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів