П`ятниця, 23.08.2019, 10:04Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Мои файлы [0]
Для учнів [20]
Для вчителів [0]
Педагогічні ПЗ [12]
Учителю інформатики [19]
Корисний софт [2]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Обмін файлами


Головна » Файли » Учителю інформатики

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

УРОК 1
Поняття задачі і підзадачі. Зведення задачі до підзадач. Поняття рекурентного співвідношення. Правильні рекурентні співвідношення.

УРОК 2
Використання таблиць для запам'ятовування розв’язків підзадач. Метод динамічного програмування. Обчислення значень елементів лінійної таблиці.

УРОК 3
Обчислення значень елементів двовимірної таблиці. Відновлення структури розв’язку.

УРОК 4
Визначення параметрів задачі, що беруть участь у рекурентному співвідношенні. Відновлення структури розв’язку.

УРОК 5
Обчислення значень елементів двовимірної таблиці з додатковими обмеженнями. Обчислення значень елементів багатовимірних таблиць.
Учителю інформатики | Переглядів: 611 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (1)


Методичні рекомендації з розбудови
локальної мережі та використання
одного каналу ADSL для організації
доступу в Інтернет всіх комп’ютерів
мережі закладу
Учителю інформатики | Переглядів: 593 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)


Програмка виловлює встановлені оновлення Windows, збирає їх в архів для установки оновлень на чисту вінду без загрузки з інтернету.
Учителю інформатики | Переглядів: 546 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)

Нормативно-правова база кабінету інформатики
Учителю інформатики | Переглядів: 942 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)


Програма для вивчення базових структур алгоритмів
Учителю інформатики | Переглядів: 598 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)

"Жадібні" алгоритми
Учителю інформатики | Переглядів: 1041 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)



Дана програма призначена для побудови та виконання алгоритмiв у виглядi блок-схем. Вона дозволяє легко та зручно побудувати, налагодити та виконати алгоритм, а також експортувати його у Паскаль, Делфi а також у графiчнi формати. Для цього потрiбно лише натиснути вiдповiдну кнопку меню.
Технiчнi характеристики

Операцiйна система Win95, 98, Me, Nt, 2K, XP
Процесор IBM486 i вище
Оперативна пам'ять 8 Мб i бiльше
Жорсткий диск 2Мб i бiльше
Мережа не використовується
Середовище програмування Delphi 6.0
Графiчне середовище Paint, PhotoShop 6.0
Учителю інформатики | Переглядів: 580 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)

Лабораторні роботи з інформатики
Учителю інформатики | Переглядів: 2147 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (1)

Графiка в Turbo Pascal 7.0
Учителю інформатики | Переглядів: 502 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)


Останні декілька років вчителі, батьки і психологи сперечаються cтосовно того чи необхідно привчати дітей до комп'ютера. І яким чином це робити, якщо звичайно робити, і в якому віці слід починати навчати дітей комп'ютеру. Програмісти ж не замислюються над цим, вони просто створюють програми для дітей, і не просто програми, а навчальні програми та цілі програмні пакети. Невідомо, що змусило французького програміста Бруно Кудуїна почати створювати програмний пакет Gcompris (вимовляється «ж компрі» від фр. j'ai compris «я зрозумів!») - але цей пакет став справжнім подарунком не тільки для дітей, але і для їх батьків! Це барвистий набір задач, що зрозумілі дітям від 3 до 8 років - задач, вирішення яких навчить поводитися з клавіатурою і мишею, читати, малювати, в захоплюючій формі пояснить основи природничих наук (математика, фізика, географія) і запропонує деякі популярні ігри. Звернути на Gcompris увагу варто вже з тієї причини, що силами українських учасників цього проекту виконаний переклад українською мовою. До складу комплекту Gcompris входять програми для навчання дітей читанню, математики, вивчення комп'ютера, і тому подібне, а так само просто декілька розважальних програм. Всі завдання є не просто підручниками, а справжні ігри, тим більше, що всі вони барвисто оформлені і мають музичний супровід.
Учителю інформатики | Переглядів: 1703 | Завантажень: 0 | Додав: panichevi | Дата: 01.04.2011 | Рейтинг: 1.0/1 | Коментарі (2)

1-10 11-19
Форма входу
Пошук