Середа, 17.07.2019, 19:42Вітаю Вас Гість | RSS
Летичівський НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія"
  • DSC_0154
  • DSC_0526
  • DSC_0597
  • DSC_0530
  • DSC_0538
  • DSC_0721
  • DSC_0732
  • DSCF6119
  • DSCF6538
  • РЎРёРЅС–
  • IMG_20130901_094720
  • IMG_20130901_090747
  • IMG_6147
  • IMG_20130901_090722
  • IMG_2026
  • IMG_1006
  • IMG_1081
  • 1175273_564697563566683_1818596611_n
  • DSC_0777
  • DSCF6477
  • DSCF6471
DSC_01541 DSC_05262 DSC_05973 DSC_05304 DSC_05385 DSC_07216 DSC_07327 DSCF61198 DSCF65389 РЎРёРЅС–10 IMG_20130901_09472011 IMG_20130901_09074712 IMG_614713 IMG_20130901_09072214 IMG_202615 IMG_100616 IMG_108117 1175273_564697563566683_1818596611_n18 DSC_077719 DSCF647720 DSCF647121
Gallery Javascript by WOWSlider.com v5.0
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1]
Cтатті про Летичівську НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст. - ГІМНАЗІЯ" [21]
Природа і люди [5]
Найкращі вірші учнів та вчителів нашої школи [2]
Патріотичне виховання [1]
Школа здоров’я [1]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 661
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті » Cтатті про Летичівську НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст. - ГІМНАЗІЯ"

Про Летичівську НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст. - ГІМНАЗІЯ"
НАЗВА: Летичівський НВК №2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.-гімназія»

АДРЕСА: вул..Радянська 1\1 смт.Летичів
Летичівський район ,Хмельницька область,
31500, тел..03857 91485
РІК ЗАСНУВАННЯ: 1909 р
Паспорт педагогічного: Всього 59 учителів
колективу Кваліфікаційна категорія:
вчитель методист-2 (3.3%)
спеціаліст вищої категорії-27(46%)
спеціаліст І категорія –22(37%)
спеціаліст ІІ категорія-4(7%)
спеаліст- 6(10%)

Директор: Жорницька Тетяна Василівна « Відмінник освіти України», вища категорія, старший вчитель, стаж роботи 25 років
Пріоритетні напрями роботи:
-розвиток самонавчання і вміння орієнтуватися у сучасних технологіях;
-розвиток дитини як людини ,здатної визначити свій життєвий шлях;
-визначення здатності дитини до саморозвитку;
-розвиток навичок саморегуляції планування діяльності, програмування

. Принципи діяльності:
«Дайте дитині пережити радість і успіх Вам гарантовано»
«У дитини є сонце …. Тільки не треба його гасити»,
Розум – це не посуд, який потрібно наповнювати .Розум –
це вогонь, який потрібно запалити.»

2009-2010 навчальний рік був переломний в історії школи. Навчальний заклад розпочав роботу в статусі закладу інноваційного типу – школи-гімназії. Завершена кропітка робота педагогічного колективу щодо реорганізації та відродження на базі школи гімназії, що приурочена 100-річчю від дня заснування навчального закладу (грудень 2009 р.).
З 2010-2011 навчального року сучасний етап розбудови середньої загальної освіти є особливо відповідальним. Середня загальноосвітня школа стала знову 11-річною. Старша її ланка продовжує набувати профільної спрямованості.
Ключовим питанням модернізації школи є введення нового змісту освіти, інноваційних технологій навчання, державного стандарту середньої школи, якісний рівень знань, умінь та навичок учнів.
Побудова моделі нової школи залежить від рівня професійної культури педагогів, вміння продукувати перспективні ідеї, реалізувати їх у практичній діяльності. Це вимагає переосмислення стрижневих підходів, які визначатимуть змістові, технологічні й управлінські домінанти навчально-виховного процесу, спрямованого наплекання дитини як архітектора і творця свого життя,
У 2010-2011 навчальному році педагогічний колектив школи працюватиме над удосконаленням навчально-виховного процесу, як того вимагають Закон України „Про освіту”, Закон України „Про загальну середню. освіту”, Державна національна програма „Освіта. Україна ХХІ століття”, Статут школи.
Сучасна школа має спрямовано проектувати розвиток особистості дитини. Потрібно здійснити цілісне й системне забезпечення навчально-виховного процесу у школі, яке б охоплювало всі ланки державної і суспільної освіти.
Аналіз з державної підсумкової атестації за 2009-2010 навчальний рік, підсумки навчально-виховної роботи результативності ЗНО свідчать, що педагогічний колектив школи дамагається виконання вимог навчальних програм щодо засвоєння учнями відповідного рівня знань і умінь з навчальних предметів, розвитку їхнього мислення, формування вмінь самостійно поповнювати знання і застосовувати їх на практиці.
Із 66 випускника школи Ш ступеня Золотою медалю нагороджено 13 учнів, срібними медалями – 3 учні, що становить 24%. У вищих навчальних закладах ІУ рівня акредитації навчаються 53 учні, що становить 80%, у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівня акретидації навчається 10 учнів, що становить 15%, трудовлаштовані на роботу 1учень, що становить 1,5%.
Із 52 випускників ІІ ступеня продовжують навчання у школі 42 учня, що становить 81%, у коледжах – 7 учнів, що становить 13%.
Підсумкові тематичні роботи показали, що рівень знань учнів в цілому достатній. 2009-2010 навчальний рік закінчили 400 учнів і з них високий рівень успішності мають 51 учень, що становить 13%, достатній рівень – 114 учнів, що становить 28,5%, середній рівень – 143 учні, що становить 36%.
На сучасному етапі роботи школи великого значення набувають зорієнтовані технології та моделі навчання. У школі створені умови для реалізації особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів.

Усю роботу в школі в 2010-2011 навчальному році продовжувати будувати на принципах гуманізму, демократизму, єдності освітньої
діяльності та життя дітей.
Педагогічний колектив спрямовує роботу по вирішенню таких основних питань:
- створення системи моніторингу якості освіти, забезпечивши умови для підготовки випускників шкіл до проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень;
- забезпечення переходу 9-х класів на новий зміст освіти, створення в новому навчальному році умов для здобуття якісної освіти;
- забезпечення ефективного використання інформаційно-комунікативних технологій в навчальному процесі, мережі „Інтернет”;
- розроблення програми цільової перепідготовки педагогічних працівників школи з питань використання комп’ютерних технологій в
рамках програми Jntel;
- реформування роботи шкільної бібліотеки в інформаційно-освітній і культурний центр школи;
- підвищення якості профільного навчання учнів школи;
- забезпечення створення системи допрофільної підготовки шляхом психолого-педагогічного діагностування, налагодження дієвої діагностики навчальних досягнень, вивчення професійних інтересів і якостей учнів, забезпечення наступності до профільного і профільного навчання;
- застосування мультимедійних технологій на уроках;
- забезпечення здобуття учнями обов’язкової середньої освіти;
- врахування особливостей навчальної діяльності, її змісту, структури;
- забезпечення цілісного психолого-дидактичного проектування, процесу диференціації навчання;
- закладання фундаменту всебічного і гармонійного розвитку особистості з глибоко усвідомленою громадянською та соціальною позицією, системою наукових знань, відданості інтересам Української держави;
- виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві;
- забезпечення зростання професійної майстерності вчителя;
- організація заходів щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
Проблема школи: „Оволодіння ефективними педагогічними технологіями і впровадження нових технологій у навчально-виховний процес”. Відповідно для успішного впровадження, вивчення, застосування даної проблеми у педагогічному колективі школи працюють такі творчі групи:
1. Реалізація групових та індивідуальних форм навчання як передумова підвищення якості навчально-виховного процесу.
2. Концентроване навчання на уроках хімії в 7-8-х класах.
3. Проектні технології у навчально-виховному процесі.
4. Запровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес.
5. Інтерактивні форми і методи роботи у навчально-виховному процесі на уроках гуманітарного циклу.
У 2009-2010навчальному році адміністрація та директор гімназії приділяли пильну увагу підвищенню професійного зростання педагогічних працівників. Зокрема, вчителі гімназії взяли участь в районних семінарах та конференціях, 9 обласних, 5 всеукраїнських. Директор гімназії знайомилась з управлінською діяльністю керівників навчальних закладів Закарпатської області (гімназії Мукачева, Ужгорода,Берегова), взяла участь у науково-практичній конференції «Сучасні особистісно орієнтовані середовища і технології навчання: теорія і практика», яку провів Хмельницький НВК№2 спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання АПН України, Всеукраїнській конференції «Впровадження системи управління якістю як стратегічне рішення організації установи освіти» на базі Бориспільського ліцею «Дизайн – освіта» імені Павла Чубинського.
В Рамках клубу творчо працюючих директорів «Співробітництво» ознайомилась з діяльністю закладів освіти Волочиського району (Соломнянська ЗОШ, Волочиський НВК), взяла участь у семінарі-практикумі директорів інноваційних закладів освіти на базі Деражнянського НВК№3-Ліцею 12 травня 2010 року наша школа також приймала керівників шкільних установ області. На високому рівні проведено обласний семінар директорів з проблеми «Формування особистості нової генерації через відродження гімназійних традицій», в якому активну участь взяли участь педагогічний та учнівський колективи. У гімназії було проведено 11 семінарів та конференцій районного рівня.

План курсової перепідготовки вчителів гімназії виконано на 100%. У 2009 – 2010 н.р. вчителі гімназії публікувались у педагогічній періодизації та засобах масової інформації. Було опубліковано 12 статей на різну тематику. Директором гімназії підготовлено передачу на обласному телебаченні до 100 – річчя гімназії.
Школа-гімназія працює за власним проектом Школи сприяння здоров′ю,який занесено до національної мережі Шкіл сприяння здоров′ю.
Починаючи з 2008 року у школі працює клуб вихідного дня «Уїкенд».
Постійно діють три музеї: військово-історичний «Шляхом подвигу», історико-краєзнавчий «Летич»,музей історії школи «Моя гімназія».
З 2004 року у школі створено Дружину охорони природи, з метою дбайливого ставлення до навколишнього середовища,природи рідного краю,покращення екологічного виховання учнів.
Продовжуючи себе у своїх вихованцях .ми творимо не тільки людину, ми творимо сам час.Дух часу, взаємовідносини між людьми-все це залежить від того,які ми з вами,від того,яка школа,що їй народ ввіряє своє майбутнє….



Категорія: Cтатті про Летичівську НВК №2 "ЗОШ І-ІІІ ст. - ГІМНАЗІЯ" | Додав: panichevi (18.04.2011)
Переглядів: 685 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук